• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Saker som gör er glada i vardagen

Tärnan

Cartier
Känner att det behövs en kontrast till den så framgångsrika tråden "saker som irriterar er i vardagen"..
Små saker som gör att du blir extra glad, ex. enkla, gratis o oväntade svar på distans eller i möten med andra.
Börjar själv med detta bidrag;

Så fort Niklas Holmgren kommenterar en fotbollsmatch så blir det roligt o spännande. Helt klart Sveriges bästa kommentator. Är Glenn sidekick är dagen gjord.

Ös på nu..
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Vad @Camo00 skrev.
Plus andra småsaker som när kunder faktiskt hälsar tillbaka till en (framförallt när man haft ögonkontakt), när folk bjuder på småsaker som inte kostar mer än några kr, när en kollega gör mer än vad den ska göra för att ta bort lite jobb från mina axlar. Osv osv. Kan göras hur långt som helst
 

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
Vad @Camo00 skrev.
Plus andra småsaker som när kunder faktiskt hälsar tillbaka till en (framförallt när man haft ögonkontakt), när folk bjuder på småsaker som inte kostar mer än några kr, när en kollega gör mer än vad den ska göra för att ta bort lite jobb från mina axlar. Osv osv. Kan göras hur långt som helst
Bra kollegor gör de värt att gå till jobbet!
 
20161214_123935.jpg
20161214_123938.jpg
Dottern som provåker sin farfars nya traktor. :woot:
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Framför allt annat min familj, men när det kommer till rent materiella ting så är det mitt hem. Jag blir lycklig varje gång jag svänger upp på uppfarten, och så fort jag kommer innanför dörren fylls jag av glädje över alla timmar och alla pengar som plöjts ned i att få ordning på huset, återställning mestadels. Att jag och frun har skapat en plats där barnen kan leva och njuta av livet, där vänner kan ses och ha trevligt och där familjen alltid får plats.
Hoppas ni andra också älskar era hem!
image.jpeg
 
Senast ändrad:

Affe

Una vida loca
2-Faktor
När jag vaknar på mornarna och inser att jag fått sovit mer än 3-4 timmar!

När Los Tantos kommer hem, och det första hon säger är " HEJ ÄLSKLING " med sitt underbara vackra och varmaste leende!

När man är ute och kör bil och den man släpper förbi när man åker åt sidan blinkar eller sätter upp handen i backspegeln som TACK!

Okända människor som bjuder på ett leende när man passerar dom!

Att hjälpa och göra små goda gärningar mot mina medmänniskor, kända som okända!
 
Senast ändrad:
This, x100.
När Los Tantos kommer hem, och det första hon säger är " HEJ ÄLSKLING " med sitt underbara vackra och varmaste leende!

Eller alla andra interaktioner med ens bättre hälft där det tydligt framgår att hon tycker om en. Det gör mig glad.

I övrigt:

Folk som beter sig som just folk i trafiken.

Folk som säker Godmorgon och menar det, trots att man aldrig har sett dem förr.

Att gå hem från jobbet och för en gångs skull inte behöva sitta hemma med datorn i ett par timmar till.
 
Topp