• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Saker som gör er glada i vardagen

hedbrg

Panerai
När man får $7.99 på sin paypal från society6. Pengarna är inte mycket att hurra för men alltid fränt när nån vill köpa det man gjort!
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
När det är fredag, det är bra väder och man kan göra som man vill med lunchen.
IMG_6169.JPG
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Vänner spm har lite "guts".
"Så, nu är du full (inte lika full som värden!). Ta en resorb som jag fixat och gå hem. Jag vill sova."

Underbart!
 

Lowe92

Cartier
När man kommer hem från träningen och sambon lagat mat när man var beredd att själv ställa sig o slava i köket <3
 

Tantal

Omega
2-Faktor
När man som jag haft ett gött liv i många år! Fick prostatacancer för 4 år sedan. Operation, samt ökat psa ändå, borttagning av lymfkörtlar, ökat psa ändå, strålning varje dag i 2 månader. Lugnt i 2 år. Sedan ökad aktivitet igen! Fick besked för 2 månader sedan att det börjat öka igen! Antingen Cellgift eller Hormonbehandling, tappar ork! Träffade underbar läkare/Professor idag som tyckte att vi bara avvaktar och ser. Fick kraft och ork, att kämpa vidare!!
Plötsligt är du 60+ det går djävligt fort tro mig!
Lämna PSA för helvete!
Njuter på min inbyggda balkong med Alkohol och min Älskade!
Samt pumpa in Pensionsförsäkringar!!
Ta vara på er njut!!
Jag är inte äldre än er, bara levt några år längre!!
Denna dagen är god enl. mig!!
Vill bara uppmana er att njuta av livet!!
Puss o Kram!
 

Pawwen

Cartier
2-Faktor
När man som jag haft ett gött liv i många år! Fick prostatacancer för 4 år sedan. Operation, samt ökat psa ändå, borttagning av lymfkörtlar, ökat psa ändå, strålning varje dag i 2 månader. Lugnt i 2 år. Sedan ökad aktivitet igen! Fick besked för 2 månader sedan att det börjat öka igen! Antingen Cellgift eller Hormonbehandling, tappar ork! Träffade underbar läkare/Professor idag som tyckte att vi bara avvaktar och ser. Fick kraft och ork, att kämpa vidare!!
Plötsligt är du 60+ det går djävligt fort tro mig!
Lämna PSA för helvete!
Njuter på min inbyggda balkong med Alkohol och min Älskade!
Samt pumpa in Pensionsförsäkringar!!
Ta vara på er njut!!
Jag är inte äldre än er, bara levt några år längre!!
Denna dagen är god enl. mig!!
Vill bara uppmana er att njuta av livet!!
Puss o Kram!
Sätter lite perspektiv på ens egna "bekymmer". Tack för att du ändå uppmanar till glädje och hoppas du blir bättre!
 
Topp