• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Saknar ni inte hyllan ibland?

Hugii

Audemars
Yaooo man... de e fettslut på Hyllan nu...



Screenshot_2017-03-12-18-11-27.png
 
Senast ändrad:

Nilas

Patek
2-Faktor
Har hört talas om den mytomspunna Hyllan. Ett låst forum i forumet. För vem har jag inte riktigt fått klart för mig. Om det har funnits så varför inte längre? Något som är bra eller tillför något i ett redan bra forum som detta brukar sällan bara försvinna utan ett enda spår. Antagligen har det aldrig existerat, eller så finns det kvar i någon form. Ingången dit ligger säker bakom någon lönndörr i en gammal och oansenlig tråd från 2013. Tänker inte leta iallafall.
Trivs mycket bra här :D.
 

Hotshot

Rolex
2-Faktor
Så utöver KS riktlinjer och regler så fanns ytterligare en uppsättning behäftade med ett medlemskap på Hyllan?

Jag har ingen aning. Allt är troligtvis bara rykten. Hyllan har troligtvis inte funnits. Eller så finns den. Medlemmar som träffas i mörka skogar med jackor helt fulla med isade limited editions och pratar klockor. Vem vet.

Lås tråden så får vi aldrig veta
 
Topp