• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Saknar ni inte hyllan ibland?

Chrisse

Patek
2-Faktor
hylla1_1204229122_12591845.jpg
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Hyllan finns kvar. Vi ett dock bara ett dussintal som har tillgång till den. Man måste bli inbjuden. PM:a @wayne och motivera varför just du ska bli medlem och vad du kan tillföra.
Skippa PM, det räcker att man mailar en bild på sin nyinköpta Steinhart till: [email protected]

Du kommer därefter att få dina användaruppgifter i din inbox.
Lösenord: PhilleLovesSteinharT.
 

engst

Cartier
För att parafrasera the Usual Suspects: "The greatest trick the Hyllan ever pulled was convincing man it didn't exist".
 
P

Philippe Stern

Guest
Det borde komma en ny hylla. En Hylla som kräver att man klarar ett intelligenstest. Typ som Mensa. Då slipper vi en massa dumskallar som hänger där och gör bort sig.
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Sorry Niklas. Jag fick också 126. Jag tror att alla får det. Det är säkert ett busenkelt test de lägger ut för att vi ska vilja betala för att göra det riktiga testet som är jättesvårt. Det är via testavgifterna de finansierar sina årsfester. Har jag hört.
IMG_6228.PNG

Nä då, tro inte på allt du läser. Det är vi som jättesmarta! :)
(Det är den versionen jag tänker berätta för familjen när de vaknar imorgon)
 
Topp