• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sambeställning av klockhållare

rogart-63

Patek
Jag har hittat en hållare som heter CP- watch holder . Tycker den är rätt snygg ? Enda problemet är att jag behöver köpa minst tio stycken . Tänkte höra om någon annan är intresserad ? Isåfall kan jag sköta logisticen .
unnamed (1).jpg


Ser ut så här och kostar $15 dollar + lite frakt inom Sverige .Typ grön påse .
Jag tar två själv kanske tre .
 

rogart-63

Patek
Om några är sugna på en omgång till så säg till så lägger jag en order till . Fick nämligen inga själv :p. Strykande åtgång .Priset blir 150 :- med frakt i sverige .
 

rogart-63

Patek
Tänkte jag skulle göra en update vad som är på G . Jag har lagt order och fått bekräftelse . Säljaren ska skicka onsdag eller torsdag . Vet inte om han ska tillverka dom först :p. Men han sa att cirka fem dagar med posten . Han återkommer med trackingnumber när det är på G . Jo en sak till . Undrar om det är OK att jag tar 160:- styck ? Det går dåligt ihop annars . Jag har räknat allt på självkostnadspris och gör ingen vinst what so ever . Isåfall kommer jag att skicka ut betalningsinfo när jag fått trackingnummer .

Hoppas allt går bra .Isåfall ska hållarna dyka upp hos er runt månadsskiftet .

//Roger
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Skulle det bli så att du drar en vända till eller så, är jag intresserad!
 

Callxx

Cartier
2-Faktor
Tänkte jag skulle göra en update vad som är på G . Jag har lagt order och fått bekräftelse . Säljaren ska skicka onsdag eller torsdag . Vet inte om han ska tillverka dom först :p. Men han sa att cirka fem dagar med posten . Han återkommer med trackingnumber när det är på G . Jo en sak till . Undrar om det är OK att jag tar 160:- styck ? Det går dåligt ihop annars . Jag har räknat allt på självkostnadspris och gör ingen vinst what so ever . Isåfall kommer jag att skicka ut betalningsinfo när jag fått trackingnummer .

Hoppas allt går bra .Isåfall ska hållarna dyka upp hos er runt månadsskiftet .

//Roger
Inga problem, bara att höra av sig när det är dags för betalningen!
 
Topp