• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sambeställning av klockhållare

MJ24

Patek
2-Faktor
Tänkte jag skulle göra en update vad som är på G . Jag har lagt order och fått bekräftelse . Säljaren ska skicka onsdag eller torsdag . Vet inte om han ska tillverka dom först :p. Men han sa att cirka fem dagar med posten . Han återkommer med trackingnumber när det är på G . Jo en sak till . Undrar om det är OK att jag tar 160:- styck ? Det går dåligt ihop annars . Jag har räknat allt på självkostnadspris och gör ingen vinst what so ever . Isåfall kommer jag att skicka ut betalningsinfo när jag fått trackingnummer .

Hoppas allt går bra .Isåfall ska hållarna dyka upp hos er runt månadsskiftet .

//Roger
Helt ok, hör av dig med detaljer.
 

Sorubim

Audemars
PdXIpYU.gif
 

rogart-63

Patek
Ni som undrar vad som är på g? Jag tog kontakt med säljaren idag. Han hade sagt att han skulle skicka idag. Men han har inte fått några hållare från fabriken. Den 30 ska det bli lovade han. Så om ni undrar varför jag inte skickar ut några betal info. Så är det för att jag inte vet om allt är klart ännu. Bättre att jag ligger ute med pengar än att jag ska betala tillbaka till alla sen.
 

rogart-63

Patek
Nu så är det på g . Beställnungen är skickad och jag har fått kollinummer . Om fem dagar ska hållarna landa .Har skickat ut betalinfo till alla som beställt en hållare . Vore tacksam för betalning så snabbt som möjligt . Hållarna kommer skickas så fort jag får paket och hunnit packa om dom i lämpliga påsar . Det är ju lite helger och sånt framöver men hoppas det går smidigt . Än så länge har det ju funkat bra .
 

rogart-63

Patek
Hej på er alla . Jag skickade ut betalinfo till alla som beställt . Dom flesta har betalt in pengar på swish eller konto .Stort tack för snabb betalning :) Saknar några stycken som ännu ej betalt . Känner ni på er att ni glömt eller så ? Vore jag ytterst tacksam om ni fixar betalning så fort det bara går . Eller ni ångrar er beställning .Hör av er isåfall . Dom går säkert åt ändå :p
Paketet ligger på flygplatsen för utgående trafik i Japan btw.
 

rogart-63

Patek
Nu är alla hållarna på lådan utom en. Men den lägger jag på lådan söndag kväll eller nåt sånt .Och jag hoppas verkligen att posten sköter sig så att ni får dom imorgon eller i övermorgon senast . Har varit trevligt och jag hoppas ni blir nöjda med hållarna . Återkom gärna med feedback vad ni tycker om dom .Bu eller bä .
 

demondave

Rolex
Trillade in här också! Mumsigt paket ;) Hållarna var verkligen mitt i prick, toknöjd! ;)

Tur att jag beställde en extra, verkar väntas tillökning.
 

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Instämmer med övriga, tack för ditt jobb med detta. Min trillar nog in under morgondagen :)
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Ser ju riktigt trevliga ut! Vi är flertalet gentlemän som vill köra en runda vi också. rogart-63, är du sugen att rodda en runda till alternativt förmedla kontaktuppgifter?
 

rogart-63

Patek
Har fått klartecken från leverantör . Så vi kör en gång till . Priset tror jag står fast . Måste ha minst tio hållare för beställning . Jag lägger upp en ny tråd i forumet .
 
Topp