• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sambeställning av klockhållare

rogart-63

Patek
Fick en förfrågan till vilken storlek hållarna passar . Funkar det med 16 cm omkrets ? Någon som har smala handleder som köpt hållare ? . Går att manipulera lite om man vill . Jag böjde ut mina lite så klockan satt lite bättre . Borde funka tvärtom . Men gärna feedback på det om ni har ?
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Funkar fint för mina 17cm.
image.jpg
 

rogart-63

Patek
Personalen som gör hållarna behöver lite att göra så beställ på ni :D . Dom skicka med lite origami i paketet . Ett par roliga drinkpinnar ? Fick ett par tranor oxå .Och den som beställer flest hållare denna gång ska få en sådan i sin påse . Sägs ge lycka och välgång då den vita tranan sägs leva i tusen år . Och om man är sjuk skall man vika tusen tranor och då ska man bli frisk . Tranan står oxå för fred och mot atombomber .

DSC03704.JPG
DSC03705.JPG
 

rogart-63

Patek
Det går skitfint det här :D Glad att det är sån respons på hållarna . Många som beställer flera stycken . jag lägger som sagt ordern imorgon så än finns det tid .
Tror inte Japanerna firar kristi himmelsfärdsdag som vi så förhoppningsvis jobbar dom hela veckan .
 

adress

Friends of KS
Några nattugglor eller morgonuvar som vill vara med på denna beställning ? Imorgon går målsnöret .
Hoppas du får några till - så du får ngt över - men nu är det 23:45 så inte mycket tid kvar..,,
Gör du en sammanställning i morgon - så man ser/vet att man är med på tåget ?
Sov gott nu - du har mycket att göra imorgon....
Nästa projekt kanske blir lite större saker - som Watcwinder. Tror det finns många som inte har - eller behöver komplettera på den fronten. Men sov ut med denna beställning så länge.........:pompus:
 

rogart-63

Patek
Hoppas du får några till - så du får ngt över - men nu är det 23:45 så inte mycket tid kvar..,,
Gör du en sammanställning i morgon - så man ser/vet att man är med på tåget ?
Sov gott nu - du har mycket att göra imorgon....

Har inte gjort nån sådan innan på forumet . Men du är definitivt med på skutan . Har inte missat nån . Finns väl lite tidimorgon oxå innan japanerna stiger upp . I värsta fall om nån skulle ha missat går det säkert att lägga till ända in till dom pakar paketet . Men det är skönt med ett snöre .
Vill ni att jag skriver namnen på dom som beställt ? Så gör jag det .
 

closetplayer

Rolex
2-Faktor
Har inte gjort nån sådan innan på forumet . Men du är definitivt med på skutan . Har inte missat nån . Finns väl lite tidimorgon oxå innan japanerna stiger upp . I värsta fall om nån skulle ha missat går det säkert att lägga till ända in till dom pakar paketet . Men det är skönt med ett snöre .
Vill ni att jag skriver namnen på dom som beställt ? Så gör jag det .

Tar 2...Har skickat PM:)
 

rogart-63

Patek
Hoppas du får några till - så du får ngt över - men nu är det 23:45 så inte mycket tid kvar..,,
Gör du en sammanställning i morgon - så man ser/vet att man är med på tåget ?
Sov gott nu - du har mycket att göra imorgon....
Nästa projekt kanske blir lite större saker - som Watcwinder. Tror det finns många som inte har - eller behöver komplettera på den fronten. Men sov ut med denna beställning så länge.........:pompus:

Nåt ska det väl bli över . Men sen kan det ju strula och så . Jag kommer definitiv inte kunna flytta till Maldiverna efter detta . Ser det mest som en kul grej .
Hade varit häftigt med klocksnack på undre kudden men det är säkert svårt .
 

adress

Friends of KS
Har inte gjort nån sådan innan på forumet . Men du är definitivt med på skutan . Har inte missat nån . Finns väl lite tidimorgon oxå innan japanerna stiger upp . I värsta fall om nån skulle ha missat går det säkert att lägga till ända in till dom pakar paketet . Men det är skönt med ett snöre .
Vill ni att jag skriver namnen på dom som beställt ? Så gör jag det .
Inte nödvändigt. Såg bara att du gjorde det i den första beställningen. Det var därför jag "trodde"
Upp till dig - inget extra arbete i onödan,.. Sooov.
 

rogart-63

Patek
Har bättre koll nu tror jag. Var lite osäker oå hur jag skulle rodda allt. Men det gick bra så jag gör som sist. Jag beställ så många hållare ni har sagt. Har skrivit in er på ett block allt eftersom.
 

rogart-63

Patek
Tjabba alla som beställt hållare . Hållarna är på gång och är skickade från Japan . Jag kommer efter maten idag att börja skicka ut betalinfo till alla som beställt . Tacksam för så snabb betalning det går . Hållarana borde dyka upp onsdag eller torsdag . Och då ska jag hinna skicka innan helgen .
 
Topp