• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sambeställning av klockhållare

rogart-63

Patek
Alla har därmed betalt . Paketet har lämnat Japan igår så skulle nästan tippa på om allt går bra att dom kommer imorgonbitti eller sensat onsdag .
 

rogart-63

Patek
Paketet har landat i Sweden . Ska försöka hinna med att packa imorgon så att jag på torsdag kan skicka hållarna till er Försändelsen kommer att skickas vidare för utdelning till mottagaren. Så står det på Postnord sidan . Mattias J det går kanske framöver att få ihop en order till .Måste få ihop minst tio stycken för att kunna beställa . Just nu har det varit lite mycket .
 

adress

Friends of KS
Paketet har landat i Sweden . Ska försöka hinna med att packa imorgon så att jag på torsdag kan skicka hållarna till er Försändelsen kommer att skickas vidare för utdelning till mottagaren. Så står det på Postnord sidan . Mattias J det går kanske framöver att få ihop en order till .Måste få ihop minst tio stycken för att kunna beställa . Just nu har det varit lite mycket .

Dom var snabba på leverans. Tänk om min  Watch kunde komma lika snabbt. Bra att man har en hållare till DJ när  Watch skall sitta på armen ett tag.
Kul att det fungerade med hela ditt roddande. Nu blir det välförtjänt vila ett tag för dig. :dead:
 

rogart-63

Patek
45 stycken hållare på plats . Nu ska dom bara paketeras oxå :drowning: . Hoppas få ut dom så ni har dom innan helgen . Kanske inte alla men en del av er :) . Tyvärr kan man ju inte lita på Posten numera när dom heter Postnord . Och tack snälla martinhook för speedyglaset . Ligger till vänster om hållarna .

DSC03789.JPG
 

adress

Friends of KS
45 stycken hållare på plats . Nu ska dom bara paketeras oxå :drowning: . Hoppas få ut dom så ni har dom innan helgen . Kanske inte alla men en del av er :) . Tyvärr kan man ju inte lita på Posten numera när dom heter Postnord . Och tack snälla martinhook för speedyglaset . Ligger till vänster om hållarna .

DSC03789.JPG

Det får ta den tid det tar. Har ändå gått med expressfart tycker jag. Bra jobbat .
 

bjrn

Panerai
2-Faktor
Själv har jag verkligen inte bråttom då jag inte ens har något som platsar på en hållare.....:rolleyes:

Förhoppningsvis dyker det upp något prisvärt som jag får använda den till, annars får mina tjejer sätta upp någon riktigt klocka på den så länge.....
 

Roffe

Panerai
2-Faktor
"Nej men titta, har jag fått paket?" var min reaktion, när jag såg innehållet fick jag mer förståelse!

Perfekt, och tack :)
IMG_9350.jpg
 

Adro

Panerai
2-Faktor
Jag är på ifall det blir en till beställning, 4st. Jäkligt bra roddat allting
 

adress

Friends of KS
Så fick man användning för hållare nummer två också. Både  Watch och hållare samma dag.
Får nog beställa en 3:e - om det blir tillfälle.
image.jpg
 

bjrn

Panerai
2-Faktor
Tackar! Nu har den kommit fram och plötsligen hetsar den mig till att investera i klocka........;)

Tack för kolan också!
 
Topp