• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Samla ingenjörerna!

Rockenfeller

Panerai
2-Faktor
Råder Ingy-feber? Måste säga att jag är helt fast! Denna måste provas inom kort. Trodde jag vissteredan vilken nästa skulle bli, men nu lutar det mer mot Denna iwc
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Jag kör den svarttavlade 3239an och det va mycket för att jag gillar skinn, gummi straps. Sen finns ju bara gummi men det har jag ;-) Länken dock... Damn den bara växer, sjukt grym! Jag älskar min allround ingy! Och nu... Lite bilder!
772235bc0253eca9c185596cf963bf47.jpg

12732542bb8d8276ece03a9d6219cfcf.jpg

db8a1b88809deb24209eea312ce1eb94.jpg
Åh. Min gamla Ingy :) Tror jag var först på KS med 3239 (ödmjukt påtalat, he he)
 

BME

Cartier
Dom har växt som satan på mig på senare tid 40mm ingenjörerna!
Jäkligt sugen på den som legat på K&S men det ekar lite tomt i klockkassan efter nya sängar, ny tv + ljudsystem denna månad...
Får se vad som händer framöver den är ju satans läcker med guldindexen framförallt...
 

joF

Panerai
3239 är en helt sinnessjukt fin klocka, och kanske min nästa? Är det någon som vet om det tillåts tavelbyte på dessa? Och eftersom det är ett ETA-verk i, kan Rob E serva en sådan?
 

Viktor.L

Cartier
2-Faktor
Fan, lutar mer och mer mot den vita med guld index nu. Måste lyckas få in att klämma på en explorer 2a först och utesluta den.
 
  • Like
Reactions: joF
Topp