• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Samling

martback

Breitling
Fantastiskt!

Vad roligt att du är fullständigt fokuserad på dina märken!

Lysande och grattis till en mycket rolig och intressant samling!
Skall bli spännande framöver och ta del av din kunskap och din samling!

Välkommen till forumet!
Tack så mycket.

Verkar finnas många Seikoentusiaster här så jag skall försöka bidra så gott det går (men Molle får stå för bilderna så kör jag texten).

- martin
 

paradis

Audemars
Vilka klockor, ock så många. Undrar om någon slår den samling ? Det finns några till , som också har fett ,med klockor,men detta tar priset...........:eek: Tack för detta.
 

Everglade

Omega
2-Faktor
Det är som med barnen, alla är lika fina.

Lite svårt att välja annars, man skulle vilja ta någon som det tog flera år att hitta och som det bara finns två av i hela världen men det finns inte så många sådana Seiko och jag har ingen av dem. Om man har varit med ett tag och inte bryr sig om vad det kostar så kan man hitta det mesta. Därför blir det nog mest ikoniska Seiko som de flesta känner till.

Seikomatic Silverwave, första dykaren
6201SilverWaveMedium.jpg


- martin



Silverwave:en var fantastiskt trevlig!
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Jag blir imponerad varje dag på Klocksnack, men det här är något utöver det vanliga.

Många fina klockor, jag är i början av mitt intresse och bilder som dessa gör mig nästan lite rädd för vad det kan leda till. Men på ett bra sätt. Tack för att du delade!
 

klockodile

Dundee
2-Faktor
Välkommen hit! Jag är svag för "Italian" kronograferna, är ju egentligen inga märkvärdiga klockor, men känns riktigt coola med skön närvaro av shrouded dykararvet. (Endast för att nämna några i din härligt vansinniga samling)
 
Nämen! Vilken trevlig samling! Du måste ha hållit på en massa år och verkligen varit fokuserad! Stort grattis och tack för att du delar med dig! Man kan nog konstatera att du är störst på seiko i Sverige! !
 
Topp