• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Samlingstråd - Klocknyheter från världens alla hörn

Donkii

Boushh
2-Faktor
Låt denna tråd fungera som en nyhetstråd där vi uppdaterar varandra om/med intressanta klocknyheter från världens alla hörn. Det är svårt att hinna med allt så med denna tråd hoppas jag att vi alla får ta del av fler och bättre nyheter på ett snabbare och enklare sätt.

Nyheter, artiklar, bilder, releaser, mässor osv. Allt nytt gör sig bra i denna tråd.

Bidra gärna med länkar så listan nedan kan uppdateras.

Länkar:

www.hodinkee.com
www.watchtime.com
www.iwmagazine.com
www.watchreport.com
www.watchalyzer.com
www.ablogtowatch.com
www.watches-of-switzerland.co.uk
www.kingmagazine.se/bloggar/klockbloggen
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
För dem som missat Panerais release från SIHH -14 kommer här två bilder. Tycker dem är riktigt grymma!
Release senare under tredje kvartalet -14

Panerai Radiomir 1940 Chronograph Oro Bianco – 45 mm (PAM00520) - Sandwich Dial
Pam520_2000.jpg


Panerai Luminor 1950 Chrono Monopulsante Left-Handed 8 Days Titanio – 47 mm (PAM00579)
Pam579_2000.jpg
 

Anfield

Panerai
Jag gillar den på ett speciellt sätt, inte så att jag skulle
pantsätta fru, barn. hund och hem.
Men ramlade den ner i min famn från ovan skulle den helt
klart få stanna hos mig.
Är ju lite udda för att vara en Rolex
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Jag gillar den på ett speciellt sätt, inte så att jag skulle
pantsätta fru, barn. hund och hem.
Men ramlade den ner i min famn från ovan skulle den helt
klart få stanna hos mig.
Är ju lite udda för att vara en Rolex



Absolut, håller helt med dig, men har svårt för att betala så mycket för just den klockan - du får ju en Royal Oak för pengarna.

adho3.jpg
 

TKVF

Panerai
"Triwa är en trogen leverantör av intressanta, billiga och inte minst rätt snygga pjäser i branschens instegssegment."

Rätt snygga? Skrev Singular detta? o_O
Bara reklam som de betalt för. På ett eller annat sätt. Så där håller väl typ de flesta bloggar på med? Då får dom ett ur till sin flickvän :)

Hade varit trevligare om de faktiskt berättade varför en viss klocka kostar som den gör. Jämfört med andra.
 
Topp