Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Samma klocka ute på flera olika försäljningsställen

Diskussion i 'Diskussion' startad av larra64, 20 juli 2015.

1. larra64
    Trådstartare

larra64 Stadsbo

Hej, blir lite förbryllad. Jag ser samma klocka utlagd till försäljning här som med reservationspris på Tradera. Som ny på forumet undrar jag hur det fungerar i realiteten.
    M v h
    larra64

2. Compiss

Compiss Friends of KS

Från:
    Den södra malmen
    Länka till där du sett den

3. KenKun

KenKun Biskop

Blir den såld, så blir den såld, oavsett vart den blir såld?
    Om det nu visar sig att det är samma säljare.

4. larra64
    Trådstartare

larra64 Stadsbo

5. KenKun

KenKun Biskop

Förstår inte problemet. Det är väl bara att dra tillbaka annonsen här på KS om klockan säljs på Tradera?

6. Aquaracer2

Aquaracer2 Groda

Från:
    Skärgården
    Som sagt bara att dra tillbaks annonsen om man får bud över reservationspris eller säljer på KS innan reservationspris träffats.

7. larra64
    Trådstartare

larra64 Stadsbo

Det du säger då är att ngn försäljning egentligen inte kan ske här förrän Tradera är klart, alternativt man avslutar Traderaauktionen i ett sånt läge då om reservationspriset inte nåtts. Då hänger jag med.

8. larra64
    Trådstartare

larra64 Stadsbo

Tack för bra svar.

Mårtenssons ur Brookfield