• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Samsung Gear S2 / Garmin Fenix 3

Aarrgghh

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Hej,

Jag har två stycken "smart klockor" som jag inte använder och tänker att det säkert finns någon annan som har mer glädje av dem än mig.
Tar gärna emot förslag på byte mot andra automatiska klockor i storleken 39-41mm. Kan även tänka mig att ta emot "skambud" inom vissa gränser om du vill ha båda.

Samsung Gear S2 [såld]. Importerad från Korea. I aboslut nyskick och använd endast ett fåtal gånger.
Bytespris: 2500kr Nypris: 3490kr

Gamin Fenix 3 [såld]. Klocka med inbyggd GPS, notifikationer osv. Finns några små synliga spår av användning på ovansidan av boetten. Men annars i toppenskick. Inga repor på glaset.
Bytespris: 2500kr. Nypris: 3590kr

F2F kan ordnas i Eslöv/Lund/Malmö. Annars betalar du frakten. Betalning via Swish.
20160331_053340.jpg
20160331_053044_001.jpg
20160331_053700.jpg
20160331_053628.jpg
 
Senast ändrad:
Topp