• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Samvete mot klockor?

Jonaz

Rolex
Kom på mig själv idag med att få dåligt samvete mot mina klockor... Har burit en av mina nya dagligen i två veckor. Fick tvinga mig på en annan trots att jag inte var sugen... Nu känns det bara fel, borde jag söka hjälp? ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Ricrob

Patek
Jonaz skrev:
Kom på mig själv idag med att få dåligt samvete mot mina klockor... Har burit en av mina nya dagligen i två veckor. Fick tvinga mig på en annan trots att jag inte var sugen... Nu känns det bara fel, borde jag söka hjälp? ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nej du borde inte söka hjälp, bara byta ut de som inte känns bra till några som känns bra. Vassego! :lol:
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Samvete mot klockor?

Jonaz skrev:
Kom på mig själv idag med att få dåligt samvete mot mina klockor... Har burit en av mina nya dagligen i två veckor. Fick tvinga mig på en annan trots att jag inte var sugen... Nu känns det bara fel, borde jag söka hjälp? ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Helt normalt! Jag har ofta dåligt samvete mot kläder, skor och klockor som bara får ligga i ett skåp. Så då måste jag använda dem lite fastän de är fula... :)
 
Jag försöker använda alla mina klockor men å andra sidan har jag inte så många....MEN skulle jag ha någon som inte används så skulle den få lätta!
 
Jonaz skrev:
Kom på mig själv idag med att få dåligt samvete mot mina klockor... Har burit en av mina nya dagligen i två veckor. Fick tvinga mig på en annan trots att jag inte var sugen... Nu känns det bara fel, borde jag söka hjälp? ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Du kan få mitt samvete om jag får dina klockor.
Som kurator kan jag ge dig 3 fria och stödjande samtal.
Skulle det inte räcka kan jag remittera till vuxenpsyk.
Undrar om jag bryter mot några regler då?
Skit samma.
Samvetet har jag ju gett bort!
 

Jonaz

Rolex
Ricrob skrev:
Jonaz skrev:
Kom på mig själv idag med att få dåligt samvete mot mina klockor... Har burit en av mina nya dagligen i två veckor. Fick tvinga mig på en annan trots att jag inte var sugen... Nu känns det bara fel, borde jag söka hjälp? ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nej du borde inte söka hjälp, bara byta ut de som inte känns bra till några som känns bra. Vassego! :lol:


Då blir jag ju en såndär owg... ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Topp