• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

san

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sålt en klocka till Mr san... Absolut inga problem, mycket trevlig herre :)

100% Goodguy!

Mvh
Micke E
 

POO

Panerai
Köpt en klocka i prisklass Rolex av san och har bara gott att säga. Bra beskrivning av objektet och avin i lådan 24h efter betalning.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Sålde en Rolex till san och har inget annat än positivt att säga. Gör gärna affär med honom fler gånger :)

//Daniel
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Sålt en Rolex till @san. Smidig transaktion utan något krångel. Rekommenderas starkt!
 

Moffan

Panerai
2-Faktor
Köpt en Rolex f2f av @san . Supertrevlig kille och supersmidig affär! Rekommenderas varmt!
Trevlig pratstund också!!
 

Rådex

Breitling
Köpt en klocka av @san som skickats med rek.brev. Det var en väldigt snabb och smidig affär. Kan helt klart rekommenderas!
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Jag sålde en Rolex till Christian och har bara gott att säga om honom! Enkel att komma i kontakt med och snabb kommunikation, trevlig som tusan och inga konstigheter alls vad gäller betalning och upphämtning av klocka. Mina bästa rekommendationer!

Jag har handlat av @san och det fungerade mycket bra, med bra snack och smidig leverans. Rekommenderas varmt. :)
 
Topp