• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🏔 Alpinist-trĂ„den

squba

Omega
Provade nytt band frÄn Cheapnatostraps idag. Funkar rÀtt bra det med.
img-0432.jpg
[/URL][/IMG]
http://www.cheapestnatostraps.com/c...s/kvarnsjo-leather-tanned?variant=20154199813
IMG_0432.jpg

img-0432.jpg
[/URL][/IMG]
 

ENEP

Breitling
Suktar ocksÄ efter den hÀr, lite hat-kÀrlek relation till den.
Giller egentligen inte grönt men kan ÀndÄ inte sluta tÀnka pÄ den, blir förhoppningsvis ett inköp snart!
 

ENEP

Breitling
Bara att köra, Àlskar min som variation i garderoben. Ofta blir det helgens val :)
BILD
PS. ligger det inte en ute pÄ k&s?

Tyckte jag kikade igenom K&S efter lite olika modeller som jag Àr ute efter men hittade ingen Alpinist.
Har dock min 20 inlÀggsspÀrr som ny hÀr innan jag kan börja spendera mina pengar i K&S :)
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Är det verkligen det? Även om det Ă€r med lĂ€nk sĂ„ Ă€r den vĂ€ldigt vĂ€lanvĂ€nd, tycker priset Ă€r lite i ovankant jĂ€mfört med vad jag sett Alpinister blivit sĂ„lda för tidigare.
Vet ej skicket pĂ„ denna. Men alpinisten gĂ„r ju för 3600 och en lĂ€nk för dryga 1000 frĂ„n seiya. Åker man pĂ„ frakt dessutom sĂ„ blir det ju en dyr historia.
 

pam00000

Omega
2-Faktor
Vet ej skicket pĂ„ denna. Men alpinisten gĂ„r ju för 3600 och en lĂ€nk för dryga 1000 frĂ„n seiya. Åker man pĂ„ frakt dessutom sĂ„ blir det ju en dyr historia.
Men det finns ocksÄ skatt pÄ toppen av priset, eller hur? Jag sÀljer en SARB017 i utmÀrkt skick pÄ ett annat forum för 4500SEK, tror du att priset Àr för högt?
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Men det finns ocksÄ skatt pÄ toppen av priset, eller hur? Jag sÀljer en SARB017 i utmÀrkt skick pÄ ett annat forum för 4500SEK, tror du att priset Àr för högt?
Är folk villiga att betala Ă€r det ok tycker jag :). Skulle jag sĂ€lja min i fint skick pĂ„ lĂ€nk hade jag ocksĂ„ lagt ut den för 4500.
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
ingen bracelet, dock tvÄ cordovan banden (1 ny). klock sig i excellent skick. 4500 fortfarande vettigt?
DÄ hade jag nog gÄtt ner i pris. Hade modellen inte lÀnge tillverkats vore det en annan femma. Det Àr ju dock fortfarande ditt val. SÀljer den inte för det priset fÄr man ju sÀnka tills nÄgon köper.
 
Topp