• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🏔 Alpinist-trĂ„den

psoon

Breitling
Najs. Jag tycker det brukar gÄ rÀtt snabbt att fÄ saker frÄn Japan. NÀsta vecka hoppas vi...
Det gick mycket snabbare Àn jag trodde. BestÀllde i torsdags kvÀll tror jag. Inte hunnit byta original bandet dock.
 

Bilagor

  • IMG_20170207_181339.jpg
    IMG_20170207_181339.jpg
    153.6 KB · Visningar: 70
Denna klocka plÄgar Àven mig. Den relativt blygsamma storleken gör mig aningen tveksam Àven om jag har smala handleder och min SKX ser rÀtt stor ut pÄ mig. PÄ lÀnk bÀrs Sarben kanske större?
 

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
Denna klocka plÄgar Àven mig. Den relativt blygsamma storleken gör mig aningen tveksam Àven om jag har smala handleder och min SKX ser rÀtt stor ut pÄ mig. PÄ lÀnk bÀrs Sarben kanske större?
Om du har smala handleder kommer den garanterat inte se liten ut. Tycker 38 Àr den ultimata storleken pÄ denna typ av klocka. 38 ser inte litet ut Àven om man har grova handleder.
 
Tror ni har övertygat mig. Har sett att det funnits billiga Ă„terförsĂ€ljare pĂ„ Ebay i England. Är detta nĂ„got att undvika? Alltid skönt att slippa moms som vid köp frĂ„n Japan.
 

Fadeway

Omega
Finns en ÄterförsÀljare pÄ Tradera kommer inte ihÄg vad den heter, annars Àr det vÀl E-bay eller Seiyajapan men dÄ tillkommer moms
 

Fadeway

Omega
Har ett erbjudande att slÄ till pÄ denna för 2700 med lite hairlines och repor pÄ boetten..... nu jÀvlar brinner det i fickorna!
 

leiden

Rolex
IMG_0134.JPG
För den som fortfarande inte har en Sarb017 sÄ ligger min ute pÄ köp sÀlj nu. :D
Gillar det dÀr bandet! LÀste pÄ deras sida att det var water resistent, har du provat att bada med det eller vore det en dum idé?
Har en sarb pÄ ingÄng och funderar pÄ att slÄ till pÄ ett sÄnt band men hade ju ocksÄ tÀnkt att bada med den framÄt sommaren. Kanske bÀttre med NATO i sÄ fall?
 

M3a

Cartier
2-Faktor
Gillar det dÀr bandet! LÀste pÄ deras sida att det var water resistent, har du provat att bada med det eller vore det en dum idé?
Har en sarb pÄ ingÄng och funderar pÄ att slÄ till pÄ ett sÄnt band men hade ju ocksÄ tÀnkt att bada med den framÄt sommaren. Kanske bÀttre med NATO i sÄ fall?
Jag har testat att duscha engÄng med den utav misstag och de funkar. Torktiden Àr vÀl inte den snabbaste men torkar nog lika fort som en Nato gör :D
 
Topp