• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🏔 Alpinist-trĂ„den

Habs

Omega
IMG_0695.JPG
Min kom ochsÄ idag:D
 

Tampa_blord

Panerai
IMG_0907.JPG


Har sjÀlv sneglat ett tag pÄ Alpinisten. Kunde inte hÄlla fingrarna frÄn köpknappen i helgen och dag damp den ner :) Otroligt snygg tavla! Blir till att sticka ivÀg och korta lÀnken pÄ lunchen.

Edit: AbropÄ lÀnken, nÄgon som vet vad detta Àr för lÀnk? Seikobrandad pÄ klaspen. Klockan Àr helt ny, fullset sÄ jag tror inte att det Àr en AM. LÀnken satt pÄ men jag har inte hittat nÄgon annan SARB017 med denna lÀnk. PÄminner i utseende om lÀnken pÄ min PADI.
 

leiden

Rolex
IMG_0907.JPG


Har sjÀlv sneglat ett tag pÄ Alpinisten. Kunde inte hÄlla fingrarna frÄn köpknappen i helgen och dag damp den ner :) Otroligt snygg tavla! Blir till att sticka ivÀg och korta lÀnken pÄ lunchen.

Edit: AbropÄ lÀnken, nÄgon som vet vad detta Àr för lÀnk? Seikobrandad pÄ klaspen. Klockan Àr helt ny, fullset sÄ jag tror inte att det Àr en AM. LÀnken satt pÄ men jag har inte hittat nÄgon annan SARB017 med denna lÀnk. PÄminner i utseende om lÀnken pÄ min PADI.

Den lÀnken passade riktigt bra, skulle gÀrna fÄ tag i en sÄn :) De blanka detaljerna i mittlÀnkarna lyfter hela intrycket!
 

Stryd

Cartier
@Stryd Ser snarlik ut. Jag har dock solida ÀndlÀnkar pÄ min

Jag tÀnkte pÄ den ocksÄ, men kolla ÀndlÀnkarna.

Omg, vad Àr det för ref. pÄ denna? :D riktigt nice!

Det Àr solida ÀndlÀnkar pÄ min Sarb045 ocksÄ? Tycker ÀndlÀnkarna Àr lika, eller vad missar jag?
Är pĂ„ annan ort sĂ„ kan inte kontrollera lĂ€nken:)
 

Tampa_blord

Panerai
@Stryd ah, tog för givet att ÀndlÀnkarna inte var solida dÄ mittlÀnken gick in i Àndlinken :) Har ju sjÀlv ett antal olika lÀnkar med SEL som har samma infattning :banghead:
 

Psykel

Patek
Det Àr solida ÀndlÀnkar pÄ min Sarb045 ocksÄ? Tycker ÀndlÀnkarna Àr lika, eller vad missar jag?
Är pĂ„ annan ort sĂ„ kan inte kontrollera lĂ€nken:)
IMG_6797.JPG
Jag kan testa nÀr jag Àr hemma, att montera lÀnken pÄ min Alpinist.
Den kommer sÀkert passa, men det Àr inte samma lÀnk som pÄ @Tampa_blord's. PÄ din gÄr mitten av ÀndlÀnken "inÄt" och pÄ hans gÄr den "utÄt".
 

Stryd

Cartier
IMG_6896.JPG
Kan meddela att 045-lÀnken inte ens var nÀra att passa Alpinisten. Ingen som har en idé om vilken lÀnk det kan vara ovan?
 
Topp