• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🏔 Alpinist-trĂ„den

B Wooster

Panerai
2-Faktor
Grönt band till midsommar.
IMG_0988.JPG


//B
 

Sambuccashake

Omega
2-Faktor
Det Àr bÄde mÀrkligt och sorgligt att Alpinist-serien gÄtt den digitala döden till mötes.

Tycker dock att Seiko lanserat en del populÀra och uppskattade reissues pÄ sistone.
Hoppas pÄ nÄgot liknande hÀr.
 

Psykel

Patek
Det dÀr Àr ju dock Alpinister i Prospex-serien. SARB017 ingÄr inte i Prospex och Àr dÀrmed inte pÄ Prospex-sidan. Dom digitala Alpinistena har funnits i flera Är och Àr snarare faktiskt tÀnkta att anvÀndas till bergsbestigning, till skillnad frÄn SARB017 som snarare Àr en retroflirt med 60-talets Seiko Laurel Alpinist och Champion Alpinist.
 

leiden

Rolex
Nu finns Strapcodes lÀnk till Alpinisten att bestÀlla. Angus ser mycket bra ut.
IMG_7442.JPG
Den hÀftiga prislappen gör nog att jag avstÄr köp och hÄller mig till sarxlÀnken som jag tycker Àr lite coolare ocksÄ.
Skulle den bli tillgÀnglig till sarb035 dÀremot sÄ kanske jag skulle köpa den :)
 
Topp