• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🏔 Alpinist-trĂ„den

nissehult

Patek
2-Faktor
Mycket grönt nu!

IMG_5206.JPG
IMG_5207.JPG
SpÀnnande kombination.
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Jag Àr sjukt sugen pÄ att trycka dit strapcode jubileeŽt pÄ min GS sbgx, tror att just Alpinist modellen skulle kunna passa. Ingen som har bÀgge och kan testa?:rolleyes: SÄg ju ocksÄ att den var "pre order" och nÄgot om mitten av juli... Oavsett gör den ju Alpinisten till en riktig killer :cool:
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Testade klÀmma pÄ en 20mm Seiko AM-lÀnk idag, inte optimal passform- men duger. Sticker upp lite, kanske gÄr att justera lite pÄ nÄgot vis.
IMG_2371.JPG
IMG_2372.JPG
 

Feffe

Cartier
Om nÄgra Är kommer jag Ängra mig att jag inte köpte denna nÀr den var tillgÀnglig för ett bra pris... Jag borde köpa en...! Nej, jag mÄste!
 
Senast Àndrad:

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Om nÄgra Är kommer jag Ängra mig att jag inte köpte denna nÀr den var tillgÀnglig för ett bra pris... Jag borde köpa en...! Nej, jag mÄste!
Sluta vela och köp! Är sĂ„ grymt nöjd med min, nĂ€stan sĂ„ jag skulle kunna vara OWG med den och passar bra pĂ„ sĂ„ mĂ„nga straps :) den tar nog 90% av all handledstid sen jag köpte den.
 

Feffe

Cartier
Sluta vela och köp! Är sĂ„ grymt nöjd med min, nĂ€stan sĂ„ jag skulle kunna vara OWG med den och passar bra pĂ„ sĂ„ mĂ„nga straps :) den tar nog 90% av all handledstid sen jag köpte den.
Äsch vad fasen... Det Ă€r nog lika bra det :) Om nĂ„gon hĂ€r kĂ€nner för att flippa sin (vilket jag tvekar pĂ„) sĂ„ köper jag gĂ€rna. Annars blir det en bestĂ€llning inom den kommande veckan :D
Edit: Kunde inte ens hÄlla mig ett halvt dygn...
t98CK86.jpg
 
Senast Àndrad:

Krillan

Omega
Var riktigt snyggt pÄ Strapcodejubilee!! Missade sjÀlv förköpet.... sÄ nu fÄr man la vÀnta ett tag!
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Den Àr restad nu, gÄr ej förbestÀlla.
Jag bestÀllde ett Geckota till min GS sbgx. Den har 19mm mellan luggarna medans bandet Àr 20-16.
Slipade ner till 19-16 med dremel, passade superfint pÄ bredden, men ÀndlÀnken Àr vikt och passar inge vidare :(. Har messat strapcode för att se om man kan köpa en solid ÀndlÀnk för att slipa till 19mm, men vÀntar pÄ svar...
 
Topp