• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad SBDB001 - Marinemaster 600

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor
Då jag är sugen på att skaka om och testa ngt nytt i sommar så lägger jag härmed ut min ögonsten och kollar intresset.

Såld! Tack till köpare och ks för annonsplats !!!

sd10.jpg


Jag sätter bytesvärde till 23500kr och försäljningspriset till 21000kr. Tar rimliga bud beroende på bytesobjekt men kan förnärvarande inte lägga några pengar upp.

Byten: Vet inte riktigt vad jag är ute efter så är öppen för det mesta.

Returpolicy: inom 24 timmar på köparens bekostnad om något i beskrivningen inte skulle stämma.

En MM600 från december 2013 i gott skick. Nackedelen med titan: Repig baksida (efter klaspen) respor på spännet och normala brukspår i övrigt gott skick (se bilder). Klockan behöver knappast någon närmare presentation men här kommer specen:

Cal: 5R66 Movement Spring Drive
Case: Material Bright Titanium
Band Material: Bright Titanium
Glass Material: Sapphire glass
Back Cover: Bright Titanium
Coating: Super clear coating
Accuracy: +15 ~ -15 seconds per month
Water proof: 600m Waterproof
Anti-magnetic Anti-magnetic (JIS1)
Drive time: About 50 hrs
Depth: 17.0mm
weight: 174g
Other function: Screw back
Screw lock type crown
Lumibrite (hands, index)
One way rotating bezel
24 jewels
Power reserve display function
Calender linked difference correction function
Double locking clasp
Second hand stop function

sd7.jpg
sd6.jpg
sd8.jpg
sd4.jpg
SD3.jpg
sd5.jpg
 
Topp