• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Skänkes Schatull från Bernhardt

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
2016-12-13: Bumpar denna gamla goding. Starköls-dealen står kvar btw! Glögg går också bra.

Jag har en extra schatull som jag fick av Fred när jag var i USA och samtidigt passade på att serva en Binnacle GMT. Finns det någon här på Klocksnack som sitter på en Bernhardt som man kanske köpt beggat och inte fått någon box så skänker jag gladeligen min box till just dig mot antingen fraktkostnad eller en starköl vid f-2-f möte under St Eriksbron i huvudstaden.

Det enda jag vill se är ett wristshot tillsammans med något som intygar dags dato. Man måste alltså äga en Bernhardt idag! Först till kvarn. OBS! Ingen retur.


Så här ser lådan ut. Min bild. Klockan medföljer ej.
08_02_zpsbc3e041a.jpg


Också min bild:
15_01_zps4f8d027b.jpg
 
Senast ändrad:

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Spencer66 skrev:
Under St Eriksbron?
Där finns ju inget..
Skall du pimpla i buskarna?

Vart jag inmundigar min bira ska du ge fan i Spencer! Så vida du inte vill joina såklart. Finns inga buskar under St Eriksbron btw! Vi kan mysa i ett av tjackhörnen :)
 

Knät

Cartier
Jaganata skrev:
Spencer66 skrev:
Under St Eriksbron?
Där finns ju inget..
Skall du pimpla i buskarna?

Vart jag inmundigar min bira ska du ge fan i Spencer! Så vida du inte vill joina såklart. Finns inga buskar under St Eriksbron btw! Vi kan mysa i ett av tjackhörnen :)

Jag sätter en Pripps 7,2 att det finns buskar under St. Eriksbron.. Kan fan höja med en kvarting Renat också..
Btw. så finns det t.o.m träd där under..
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Knät skrev:
Jaganata skrev:
Spencer66 skrev:
Under St Eriksbron?
Där finns ju inget..
Skall du pimpla i buskarna?

Vart jag inmundigar min bira ska du ge fan i Spencer! Så vida du inte vill joina såklart. Finns inga buskar under St Eriksbron btw! Vi kan mysa i ett av tjackhörnen :)

Jag sätter en Pripps 7,2 att det finns buskar under St. Eriksbron.. Kan fan höja med en kvarting Renat också..
Btw. så finns det t.o.m träd där under..

Vi snackar holmen-sidan. Trodde det var underförstått. Likaså ang volymprocenten. Visste inte ens att det fanns svagare bira än 7,2.
 

Knät

Cartier
Holmen sidan är ju lika shady som att sitta på dramatentrappen en solig vårdag.. Det är ju den andra sidan som man sköter shady buisness på.. Riktigt shady prylar sköter man under klarastrandsleden..
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Knät skrev:
Holmen sidan är ju lika shady som att sitta på dramatentrappen en solig vårdag.. Det är ju den andra sidan som man sköter shady buisness på.. Riktigt shady prylar sköter man under klarastrandsleden..

Andra sidan?! Hur shady är Vasastan på en skala? På den sidan under bron spelar man ju bara in hip-hop videos eller plåtar modeller för något hipstermärke.

Men skitsamma, back to business! Är det ingen som har en Bernhardt här och vill ha en låda? Så länge denna tråd finns kvar och inte är avslutad så går det bra att skicka ett PM.
 
Senast ändrad:
Topp