• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Schofield Signalman (DLC)

Gurra

Breitling
Upptäckte det här klockmärket för något år sen när jag såg en review av deras signalman, som nu tydligen även finns i DLC och ser riktigt läcker ut i mina ögon... Tycker det är kul med dessa mindre uppstickare, som verkar leverera hög kvalitet, och även när det kommer till saker så som paketering och tillbehör.

Review:
Klockan: http://schofieldwatchcompany.com/signalman-dlc-gmt-pr-watch/

Vad tycker ni?
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Supersval, snyggt att caset tutar ut lite i nederlant... Påminner om en lupp. Jag gillart.... vad kostar sig?
 

berg35

Omega
Kanske inte bästa bilden men jag tycker inte att den ser för stor ut.

2012-06-24%2021.34.09.jpg
 

BlackBadger

Breitling
heeeeey, there's my baby!

It actually got a mention on the cover of QP magazine, beyond happy about that. Four-page article as well, but somehow my name failed to be mentioned….grrrrr...
 
  • Like
Reactions: Wii

BlackBadger

Breitling
By the way, the new Schofield I worked on (as in the pic) is called the Blacklamp. Similar in form to a Signalman but milled in solid Morta carbon fiber composite and having a proprietary illumination system. Hellah cool ;)
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Helt okej :)

Nytt märke för min del... Vet inte om jag skulle vara beredd på att lägga 40k på den klockan dock.
 
Topp