• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Schysta armband brevid klockan? Lite OT

Malte

Omega
Lite luddig rubrik men hur som helst.

Jag har alltid haft klockan på vänsterhandleden och ett läderarmband på högerarmen. Sedan jag började kolla forumet lite så ser jag att många har armband tillsammans med klockan. Eftersom jag fallet för grupptryck har jag idag ett läderarmband tillsammans med min Omega PO på vanlig silverlänk.

Nu letar jag efter några fler armband att kombinera med. Jag hittade detta http://www.natoband.nu/sprezza-roma men det är tyvärr slut i lager.

Har ni några schysta armband som finns att köpa på nätet att rekommendera?
 

OBRKV

Cartier
Singular Straps har ju lite på sin sida. All Blues har rätt schyssta. Beror helt på hur mycket du kan tänka dig betala. En rolig grej är väl kanske att traska iväg till Panduro och göra några själv!
 

joca

Patek
2-Faktor
Det finns lite blandade "scull bracelet" som är fräscha i varierande prisklasser :)
 

Bjudko

Cartier
Jag hade tidigare armband bredvid klockan men efter närmare inspektion så repade de klockan. Det var läderarmband med silverlåsning i form av liten kedja/hake. Antar att de snurrar runt ibland och det blir metall mot metall. Men visst det är snyggt.
 
Topp