• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Se på den här idioten...

K-S

Rolex
2-Faktor
Den fanns inte tillgänglig när vreden gjorde sig påmind och man inte har tid att söka upp trådar..... Kul att du uppmärksammar detta och inte problematiken med annonstypen.... :banghead:
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Den fanns inte tillgänglig när vreden gjorde sig påmind och man inte har tid att söka upp trådar..... Kul att du uppmärksammar detta och inte problematiken med annonstypen.... :banghead:

Lugn, säljs skit överallt. Inget nytt fenomen, man slutar att förvånas. Som köpare får man ha lite på kött på benen, speciellt när det gällare dyrare köp där det florerar runt mycket fakes, speciellt på blocket. Om något låter för bra för att vara sant så är det förmodligen det.
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Lugn, säljs skit överallt. Inget nytt fenomen, man slutar att förvånas. Som köpare får man ha lite på kött på benen, speciellt när det gällare dyrare köp där det florerar runt mycket fakes, speciellt på blocket. Om något låter för bra för att vara sant så är det förmodligen det.
Jo jag vet, men denna var lite skamlösare än normalt med nummer och 30.000 för en kina fake...
 

Apansson

Torpare
Man borde ju maila sånt här folk och säga att "jag pyntar 40 för rollen i stockholm" så åker de hit, så kör man en no-show bara. :D
 
  • Like
Reactions: K-S

lex

Omega
Det var riktigt usla fejk klockor han hade till salu...

Inte ens en kreativ historia om gåva eller arvegods, bara skamlöst bedrägeri.
Anmäl annonsen till blocket!
 
  • Like
Reactions: K-S

F-L-P

Panerai
Gör mig så jävla less.. Telefonnumret finns ju iaf registrerat på någon med samma efternamn som annonsören i rätt område. Så inte ens bemödat sig med att skaffa ett oreggat kontantkort.
 
  • Like
Reactions: K-S

K-S

Rolex
2-Faktor
Gör mig så jävla less.. Telefonnumret finns ju iaf registrerat på någon med samma efternamn som annonsören i rätt område. Så inte ens bemödat sig med att skaffa ett oreggat kontantkort.
Man borde som sagt ringa..... Någon? Jag sitter bland massa folk...
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Jag har påpekat det förut men att inte Blocket har någon som helst koll på vilka annonser de tillåter. Vet att de tjänar pengar per annons men de skjuter sig själva i foten med att förstöra sitt rykte och trovärdighet med att släppa genom den här typen av uppenbara bedrägerier.
 
  • Like
Reactions: K-S

Mw79

Vacheron
2-Faktor

Annonsen blev väl anmäld lite för många gånger till och med för Blockets standard. Glömde ta en skärmdump så nu är väl tråden ganska så värdelös då inte någon annan kan se vad vi diskuterade.
Men inte första gången KS får vara Blockets "bedrägeri-granskare" Mycket konstigt som ligger där fram till det tas upp i blocket tråden här.
https://klocksnack.se/threads/blocket-och-andra-tokiga-annonser.1680/page-79#post-501820
 
  • Like
Reactions: K-S

F-L-P

Panerai
vet inte riktigt vad det tillför diskussionen men här är en skärmdump.
 

Bilagor

  • Capture.PNG
    Capture.PNG
    117.5 KB · Visningar: 207
  • Like
Reactions: K-S
Topp