• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seagull 1963 ST19

_robban

Cartier
2-Faktor
Säljer här en Seagull 1963.
Detta är modellen med 37.5mm i diameter och har ett ST19 urverk i sig med 21 rubiner.
Klockan tickar på bra och inga direkta konstigheter alls, har ingen koll på exakt gång då jag knappt använt den men inte kommit försent till möten eller pendeltåg med denna på armen.
Sitter nu glasbaksida monterad men medföljer även stålbaksida. Klockan sitter nu monterad på ett no name brunt vintage liknande läder band och medföljer ett nato om man önskar byta.
Finns micro repor på plexi men går säkert att polera bort om man är petig, själv så ser jag dem knappt. Finns en liten mini nagg på vänster nedre bandhorn, se bild för detaljer - detta känns med nagel men syns inte så mycket med blotta ögat.

Bilder tagna idag 03042017 med iPhone och köks belysning, bilder helt oredigerade förutom det där med röda markerings rutan.
Min iPhone hatar mig, alla bilder blir sneda och jag vet inte varför... Vrid på din dator/telefon/ipad/fax/telex är du snäll för att få till bilden ok hos dig. Låter bilderna vara en del av beskrivningen, om än på sniskan.

IMG_1841.JPG

IMG_1843.JPG

IMG_1844.JPG


Pris 1400:- inklusive frakt i vadderat kuvert.
Önskas REK tillkommer detta. Avhämtning på plats går att ordna om så önskas i Mölndal.
Retur inom ett dygn om inte klockan motsvarar beskrivning, köparen betalar då frakt åter.

Tack för titten
//R
 
Topp