• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Seamaster 30 - Ranchero....the real deal?

shotty34

Omega
Hej Allihop
På den danske Tradera - Den Blå Avis - udbydes
http://www.dba.dk/herreur-omega-saelger-mit/id-1014418423/

Vi er enige om, at Omega aldrig har lavet en Seamaster med Ranchero dial eller hur? Sælger hævder at uret er verificeret ægte af urmager, der også servicerede den sidste år :wtf: Vil bare lige være sikker på, at jeg har ret, inden jeg smider en venlig kommentar i kommentarfeltet på annoncen. Jeg tror, det er en Indien-version....pæn, men "fake"?

mvh
Søren
 

tdn-dk

Panerai
Det er en franken. Boet er en ref. 135.007-64 som skal være centrum sekund Seamaster 30, cal. 286 med "stick hands"

Der finns Seamaster 30 i Ranchero style men der er i Ranchero refencerne eller de gamla 2937 m.v. inte i 1960'er ref. 14.xxx

Mvh. Thomas
 

shotty34

Omega
Tack allihop - jeg vidste jeg kunne regne med jer ;) gode kvalificerede svar. Jeg gør sælger opmærksom på hans fejl og håber han retter sig.
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Hej Allihop
På den danske Tradera - Den Blå Avis - udbydes
http://www.dba.dk/herreur-omega-saelger-mit/id-1014418423/

Vi er enige om, at Omega aldrig har lavet en Seamaster med Ranchero dial eller hur? Sælger hævder at uret er verificeret ægte af urmager, der også servicerede den sidste år :wtf: Vil bare lige være sikker på, at jeg har ret, inden jeg smider en venlig kommentar i kommentarfeltet på annoncen. Jeg tror, det er en Indien-version....pæn, men "fake"?

mvh
Søren

Finns visst omega seamaster med "ranchero dial" identisk men just precis utan texten ranchero
 
Topp