• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Seamaster från Bergströms

marw

Panerai
2-Faktor
Det är ju onekligen ett mycket bra pris och jag utgår från att kvitto/intyg från service finns. Svårt att se på den enda bilden hur hårt polerad den är. Titta på bilder på nätet eller ta med någon som kan se detta. Dock är ju priset så bra att oavsett polering är det ett bra köp. Kom dock ihåg den gamla devisen att är något för bra för att vara sant så är det klokt att vända på några stenar extra. Bergströms om några borde ju veta marknadsvärdet på klockan så man blir lite fundersam
 

Holken

Panerai
Enligt säljaren så är den servad hos Bergström så förmodar att dom har det registrerat??
Kommer förmodligen köra den på ett gummiband så ifall länken är sliten så är inte det hela världen för mig.
Någon som kan rekommendera något snyggt gummi, helst blått som matchar bezeln???
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Enligt säljaren så är den servad hos Bergström så förmodar att dom har det registrerat??
Kommer förmodligen köra den på ett gummiband så ifall länken är sliten så är inte det hela världen för mig.
Någon som kan rekommendera något snyggt gummi, helst blått som matchar bezeln???


Inte säkert att den är servad hos Bergströms, däremot är det en grym deal oavsett. Länge sen jag såg bond-SMP gå så billigt...
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Bra köp, poleringen är inget att oroa sig för.
Mängden gods i det caset gör den möjlig att polera många gånger och ha kvar rätt former.
 

Holken

Panerai
Denna är det vi pratar om
9c02df8e409c52dae5b5bcdf4b01a9fe.jpg


7000kr är priset
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Grattis till en modern klassiker i skönt slitet skick. Jag skulle lätt satsa på ett oem omegagummi, det förtjänar den!
 

JohnDoe

Rolex
Kanonfin, såg en titan seamaster på kaplans idag. Var lite sugen men hade redan köpt en annan. Grattis till en riktigt fin klocka.
 
Topp