• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Seamaster Planet Ocean Chrono 45.5mm cal.9300

Akerhage

Cartier
baksida.jpg
IMG_20150724_091412~2.jpg
baksida.jpg
IMG_20150724_091412~2.jpg
länken.jpg
spännet.jpg
Modell: 232.30.46.51.01.003
Mitt sista pris: 40.700kr + bjuder på kaffe!
(42.000kr 43.000
44.000kr (ute på blocket för 42.000kr (ändrat från 45.000kr)

Inköpt från uret.se i januari 2015.
Klockan var inlämnad på service från januari till februari (direkt efter köpet) då en coaxial-del fick bytas. Detta då klockan fortade sig. Det är nu åtgärdat och den går enligt cosc. (finns tråd på forumet om det)

Medföljer givetvis originalbox, cerifikat och pictogram. Dvs allt som ingick vid köp. Jag slänger även med lite band om man vill byta länken nu till sommaren etc.

Det finns några små "hairlines" på länken efter daglig användning givetvis. Jag försöker visa detta på bilderna, samt lite märken efter bandbyten på bandhornens baksida.
Finns även en liten repa som syns i viss vinkel på bezelen vid minut 56-57. Inget jag tänker på men nämner det ändå.

Länken är kortad och alla delar till den följer givetvis med också.

Ingen returrätt då klockan synas vid plats, endast om klockan mot förmodan visar sig inte stämma överens med min annons. Då har köparen 48h bytesrätt. Jag försäkrar iaf att klockan är i nyskick och utan några för mig kända problem.

Säljes för jag kom i behov av pengar lite olyckligt. Älskar annars klockan! Så får skaffa en ny när jag har cash igen.

Mer info:
http://www.uret.se/omega-seamaster-planet-ocean-chrono-svart-stal-o455-mm-p-14304.html
 
Senast ändrad:
Topp