• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Seamaster PO eller PO Sochi 2014

Knight

Cartier
Den här tråden var det sista jag läste innan jag somnade. Under natten så drömde jag att jag köpte en rolex sub, men av misstag fick en limiterad edition till minne av VATTENFESTIVALEN i Stockholm under 90-talet och ADn ville inte ta tillbaka den. Det var länge sedan jag var så otroligt lättad över att det bara var en mardröm!
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Den här tråden var det sista jag läste innan jag somnade. Under natten så drömde jag att jag köpte en rolex sub, men av misstag fick en limiterad edition till VATTENFESTIVALEN i Stockholm under 90-talet och ADn ville inte ta tillbaka den. Det var länge sedan jag var så otroligt lättad över att det bara var en mardröm!


Vaknade du inte av att du insåg att det bara var en dröm när du vet att Rolex inte gör "limited editions" som Omega? :confused:
 

plexan

Cartier
Snälla köp inget Sochi 2014 limiterat fjant. Stöd inte Putins OS där mänskliga rättigheter kränkts, arbetare får inte lön, korruption osv!!
 

Khaleesi

Omega
Ja, det kan nog bli en riktig frankenwatch :D
Bakstycker får du ju också byta i så fall.
Seamaster+Planet+Ocean+600M+SKYFALL+Limited+Edition+2.jpg

Vänta nu! Körde han inte AT i Skyfall??
 

rili

Breitling
För att följa upp tråden så fick det bli som Bond (inte Craig:) ), det blev en orginal-variant. Vet dock inte vilken storlek Bond kör på men min blev 42:an. Känns väldigt bra. Tack för all feedback, gjorde valet enklare. Framförallt att vet att det inte är någon skillnad på priset mellan klockorna när man väl satt den på sig för första gången. Å andra sidan så är den tänkt att bäras under många år så det hade förmodligen inte spelat någon roll i slutändan. Men det känns, som sagt, alltid bra att få lite feedback som stöttar en i detta.
 

4cie

Rolex
2-Faktor
För att följa upp tråden så fick det bli som Bond (inte Craig:) ), det blev en orginal-variant. Vet dock inte vilken storlek Bond kör på men min blev 42:an. Känns väldigt bra. Tack för all feedback, gjorde valet enklare. Framförallt att vet att det inte är någon skillnad på priset mellan klockorna när man väl satt den på sig för första gången. Å andra sidan så är den tänkt att bäras under många år så det hade förmodligen inte spelat någon roll i slutändan. Men det känns, som sagt, alltid bra att få lite feedback som stöttar en i detta.



Grattis till köpet!
Vilken 42mm modell köpte du? Svart eller orange vridring?
Bilder tack :D
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Grattis! Den är väldigt snygg och mångsidig!

Våga mesh nu i sommar så kommer du att vara hetast på stranden ;)
 

rili

Breitling
Gör ett försök med att lägga upp en bild. Vet inte om den görs med svart ring nu för tiden, jag tror att flesta nya är grå istället. Personligen tycker jag det passar mig bättre då det blir lite mer diskret
Har nog passerat stadiet att försöka vara hetast på stranden. Om jag ens kommer ha den där så får det bli med länk:). Även om det är ett dykar-ur så känns det som om sand och saltvatten inte är bästa medicinen för en klocka
20140302_162509.jpg
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Gör ett försök med att lägga upp en bild. Vet inte om den görs med svart ring nu för tiden, jag tror att flesta nya är grå istället. Personligen tycker jag det passar mig bättre då det blir lite mer diskret
Har nog passerat stadiet att försöka vara hetast på stranden. Om jag ens kommer ha den där så får det bli med länk:). Även om det är ett dykar-ur så känns det som om sand och saltvatten inte är bästa medicinen för en klocka
20140302_162509.jpg


I mitt tycke den snyggaste modellen av PO, grattis!
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Den här såklart, stor men absolut bärbar och attans cool plus att det är bra pris på just denna ;)
image.jpg
 
Topp