• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Secret Santa 2014 - Paketöppningtråd

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Jippie!
Bättre än jul för barn, mitt Secret Santa paket har kommit
image.jpg


Diskret märkning indeed
image.jpg


Tungt och fint paket, trevlig hälsning också..
Bådar gott:)
image.jpg


Kul!
Breguet är ett klockmärke jag har ganska dålig koll på, möjlighet till fördjupning.
Riktigt fin inbunden bok
image.jpg
image.jpg


Tack Secret Santa och KS!
God jul allesammans:happyhappy:
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Sagt det förr men är värt mer uppmärksamhet och uppskattning;
Tack Adam, riktigt bra styrt:)
Jag tycker bara att det är roligt, traditioner är kul om de hålls! :) Särskilt en sån här tillställning där folk som inte får klappar annars får möjlighet att också gå och vänta på något litet :)

Nu hoppas jag bara att allas paket kommer fram så att ingen behöver bli besviken!
 

Onelund

Rolex
Jag tycker bara att det är roligt, traditioner är kul om de hålls! :) Särskilt en sån här tillställning där folk som inte får klappar annars får möjlighet att också gå och vänta på något litet :)

Nu hoppas jag bara att allas paket kommer fram så att ingen behöver bli besviken!


Nej det vore surt som fan (på ren svenska)


Onekligen bra uppstyrt, tackar för tiden du lagt ned.
 

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Jag tycker bara att det är roligt, traditioner är kul om de hålls! :) Särskilt en sån här tillställning där folk som inte får klappar annars får möjlighet att också gå och vänta på något litet :)

Nu hoppas jag bara att allas paket kommer fram så att ingen behöver bli besviken!

Fick du någon secret santa då? :)
 

hollow123

Rolex
Kul att det rullar på!
Om det finns några disciplinerade rävar där ute som fått sitt paket men väntar med att öppna det tycker jag att man iaf kan posta en bild på paketet för att stilla eventuella nerver hos diverse nervösa användare så slipper hen oroa sig för eventuellt slarv hos posten :)
 

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Skoj! En del riktigt trevliga klappar också :)

Över 50 pers är ju en helt ok uppslutning, minns inte riktigt hur många vi blev förra året?
 

Galaxy

Rolex
Idag fick även jag ett paket från vår hemliga tomte!! :)

Snyggt grönt paket med julstämning i bakgrunden:
Photo 17-12-14 15 11 48.jpg


Och vad ligger i? Jo en lapp! Secret santa har hållt koll på mina inlägg, kul!!
Photo 17-12-14 15 12 37.jpg


Snygga!
Photo 17-12-14 15 13 19.jpg


Tack återigen tomten, jag har visst varit snäll i år! :)
Photo 17-12-14 15 16 15.jpg
Photo 17-12-14 15 18 13.jpg


Blev framförallt glad av det rosa perlonbandet. Det sjuka var att jag igår sparade följande bild från Whatchs. Tänkte köpa det till sommaren, men nu slapp jag det:
Photo 16-12-14 17 47 25.png

Photo 17-12-14 15 25 29.jpg


Hade!
 

Hugii

Audemars
Jag är inte med.. men undrar hur ni gör sen. Väntar ni på nästa jul för att skicka vidare det som ni inte vill behålla eller tänker TS tillåta en "bort bytardag" . Gräset är alltid grönare på andra sidan. :)
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Och så har även jag äntligen fått iväg paketet. Grönt, borde varit Rött. För en gångs skull kanske jag inte var sist[emoji10] ?
 
Topp