• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Secret Santa - ANMÄLNINGSTRÅD!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Camo00

Patek
På initiativ av Ruskprick bestämdes att vi kör igång en Secret Santa nu i juletider!

Jag tog på mig att styra upp den, så här kommer info och instruktioner:


Hur funkar Secret Santa?
- Alla som anmäler sig kommer att få en användare med namn och adress av mig via PM.
- I god tid innan jul ansvarar man för att skicka en klockrelaterad julklapp till denna användare.
- Julklappens värde spelar ingen roll. Men skickar man ett bandstift så får man vara beredd på att bli uthängd som rätt snål... :)


Hur anmäler jag mig?
- Skriv en rad i tråden här, typ "Jag är med!"
- Skicka ett PM till mig märkt "Secret Santa", med namn och adress dit julklappen ska skickas!

Senast söndag 1/12 kl 23.59 vill jag ha in anmälningarna!!

Jag sammanställer anmälningarna, lottar och skickar ut PM med Din användare så snart jag hinner...

Meeeeerry Xmas!! :D
drunk_santa1.jpg



/ Calle
 

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Låter skoj. Är tanken att man väntar till Julafton med att öppna?


Om jag får lov att lägga mig i nu när jag "lejt" bort jobbet så tycker jag att det är fritt fram att skicka och öppna när som efter adresserna börjat ramla ut och paketen hittat hem. Brukar kunna bli ganska långa och roliga trådar så lika bra att köra igång så fort som möjligt :)
 

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Jag är självklart på, kul! Kan vi sätta ett datum några dagar innan jul då paketet måste (helst) ha anlänt till mottagaren?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp