Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sista chansen att rösta! Röstningen stänger 23:59 idag.

Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Seg GMT-ring

Diskussion i 'Diskussion' startad av EricMcG, 27 mars 2014.

1. EricMcG
    Trådstartare

EricMcG Friends of KS

Tycker min "gmt-ring" på HydroConquesten är seg, man får ta i lite för att snurra runt den och det är rätt hårda klick. Hur är era? Är detta normalt?

2. Aquaracer2

Aquaracer2 Groda

Från:
    Skärgården
    Kan vara skräp i... hade en SMP vars bezel inte en rörde sig en mm för några månader sedan. Sålde den utan att fixa det. Kan vara allt möjligt snusk där under som gör att den fastnar eller segar..

3. EricMcG
    Trådstartare

EricMcG Friends of KS

Då måste det kommit till under tillverkning eller packning, för den har varit seg ända sen jag prövade första gången jag plocka upp den.

4. garfield

garfield Friends of KS

Snusk..... Tacksam för utebliven specifikare beskrivning. ;)

jabla och Aquaracer2 gillar detta.
  5. Apansson

Apansson Torpare

Från:
    förorten
    Tänk det som ligger i tangentbordet ditt ungefär ;)

6. garfield

garfield Friends of KS

Där har jag damm. Vad har du?

eriksson850 gillar detta.
  7. slimjim

slimjim Rösten från Bro

Min är inte seg, men kan inte heller säga att den fladdrar runt. I början vill jag minnas att jag tyckte att den satt ganska hårt. Men då hade jag heller ingen större erfarenhet.

EricMcG gillar detta.
  8. bobby

bobby Friends of KS

Min hade också en viss tröghet i början men nu går den jättefint. Tror bara du behöver nöta in den lite. Jag är bara lite rädd att motståndet ska minsks för mycket efter ytterligare användning. Men då blir det väl till att byta ut den då.

EricMcG gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield