• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko 6119 Rally -1970

-JL-

Rolex
2-Faktor
Hej!

Säljer en Seiko 6119-7173, även kallad "Rally" från 1970.
Ovanlig modell från Seiko, perfekta jeans o tisha klockan.
Proof tavla och boett. Spår av användning finns naturligtvis men fri från dings. Bezel inserten är orginal (ofta är dessa utbytta men blir då väldigt off i färg).
Blå tavla som har ett underbart djup. Dagskiva på kanji och engelska. 21 jewels 6119 verk.
Länken är inte Seiko men tidsenlig och vikt, köpted NOS. Ev kan den säljas "head only" mot en mindre prissänkning. Jag har inte mätt upp den men heller inte noterat ngn direkt gångavvikelse när jag använt den. Okänd servicehistorik.
Säljer den då jag hittat en årsklocka jag vill köpa...
Säljer den för samma pris jag gav för den.
Pris 3600 SEK.
Ingen retur då budgivning på nästa klocka redan är igång...
Bilder: (finns även lite ws i dagens vintageur tråden)
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Topp