• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Såld. Seiko 6139-6032 JDM speedtimer 21j tillbakadraget

Hej!

Denna får gå med tårar i ögonen! Allt är originellt inga stora repor eller bucklor och verkar aldrig varit polerad. urtavlan är i perfekt skick!

Den nollställer perfekt, men den går lite för snabbt (ca 1min efter 24h ) så den behövs att servas.
IMG_0725.JPG
IMG_0726.JPG
IMG_0727.JPG
IMG_0728.JPG
IMG_0729.JPG


Mekanismen ser väldigt fräsch och blank ut inga tecken på att vattnet nånsin har varit inne i klockan, ville inte öppna baklocket i onödan men självklart om intresset finns för att köpa den så kan jag ta en bild. Det bästa är att den stora "trumman men fjädern i??" är inte lös som det brukar vara med seikos har jag fått veta=)

6000kr
kan mötas i Stockholm f2f eller så kan jag skicka den med postförskott eller det vi kommer överens om. Inga returer eftersom pengarna går till en annan klocka.
MVH/Hitrandrei

Tack för annons plats!
 
Senast ändrad:
Topp