• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko 6309-7290 prisbump ... igen .. sista

larsbeg

Panerai
Nytt pris Från 1500 till 1350 och slutligen 1250kr
Till försäljning är som rubriken antyder en Seiko 6309-7290 från 1987.

Urverk och service: Mig veterligen är det originalverket i klockan. Den skyndar sig ca en och en halv minut per dygn, något trögstartad och servicehistoriken är för mig helt okänd. Med tanke på detta avråder jag från all form av vattenaktivitet.
Tavla: Fin patina i och med den smutsiga lumen i index och visare.
Bezel och glas: några repor i bezeln men inget att anmärka på vad gäller glaset. Bezeln vrider åt båda hållen, något trögt men med tydliga klick.
Boett:
inga hack eller dylikt vad jag kan se.

Pris: 1250 kr inkl. frakt. Levereras med ett Seiko Z22, ej original.
Byten: nej.
Retur: nej, klockan är gammal och jag har försökt ge en så ärlig bild av den som möjligt.

Tack KS för annonsplatsen.
/ Lars
 

Bilagor

  • IMG_2259.JPG
    IMG_2259.JPG
    218.3 KB · Visningar: 1,315
  • IMG_2260.JPG
    IMG_2260.JPG
    203.6 KB · Visningar: 1,420
  • IMG_2261.JPG
    IMG_2261.JPG
    202.8 KB · Visningar: 1,281
  • IMG_2262.JPG
    IMG_2262.JPG
    130.2 KB · Visningar: 1,294
  • IMG_2263.JPG
    IMG_2263.JPG
    109.8 KB · Visningar: 1,280
Senast ändrad:
Topp