• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad SEIKO 7005-7080 Vintage

Blackmore

Panerai
Håller på att "downsiza" lite. Då får denna gå till bättre behövande.


39mm, 40 med kronan. Bärs liten tycker jag, eller lagom enligt min mening.

Kupat glas

Servicehistorik: okänd

Rotorn låter rätt mycket men allt är i sin ordning.

Har inte mätt upp gångreserv eller tidsavvikelse. Men det är inom klart tolerbara gränser skulle jag absolut säga.

Finns ett vertikalt märke i glaset mellan 9 och 10, kan skönjas på en av bilderna.

Skarpa fina "bevels". Ser opolerad ut för mitt otränade öga, men inget jag kan ta gift på.

Inga papper eller box.

Kommer på ett grått Perlon-band.

Min referenstråd: http://www.klocksnack.se/threads/magnus-andersson.32700/

Fan vad svårt det var att få till bra bilder. Vill någon ha mer så säg bara till.

Tänker mig 650 600 riksdaler skickad.

Vid f2f ingen retur. Annars är det bara att skicka tillbaka (på din bekostnad) den inom 48 timmar från uthämtande.

image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg
 
Topp