• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko 7546-6030 - 1200 kr!

Fujoor

Patek
2-Faktor
Tror att denna klocka, känd från fattigmans-gentor tråden, inte behöver någon närmare introduktion.

Det är nu dags för mig att låta denna något ovanliga och svårfångade modell gå vidare. Quartzare med härlig integrerad länk. Skick enligt bilderna. Går fint men kan någon enstaka dag stanna upp på dagbytet (tydligen vanligt fel för 7546 urverket och har hänt 2 gånger under den tid jag haft den, man får då helt enkelt rulla fram en dag). Lite lume finns fortfarande kvar. I vanlig KS anda släpper jag den för samma pris som jag köpte den för.

1200 kr + valfri frakt.

2016-03-03 04.35.42 1-01.jpeg
2016-03-04 08.08.55 1-01.jpeg
IMG_20160304_153207.jpg
 
Senast ändrad:
Topp