• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko 7A38-7180

rogart-63

Patek
En fin Seiko 7A38-7180 . Allt funkar som det ska. Bra glas. Men klockan är rätt skavd i PVD:n . Främst då länken.
Säljes p.g.a att länken var aningen för kort till mig. Passar som max 18 cm handled. Så har du en tunnare handled är det en mycket snygg och ovanlig modell. Lätt och fin med en diameter på 37-38 mm . Det går att bära den på nato oxå? Vilket är rätt snyggt.
Sekunden är lite sned i toppen men det fixar jag till genast. Såg inte det förrän nu på bilderna :p Fixat nu. Passade på att ta en bild. På det rena fina urverket. Byter batteri till ett kvalitetsbatteri innan jag skickar.
Detta är ett av dom första quartz kronograferna som kom. Hur många quartz ur har 15 juveler och metallhjul? Ingen plast i detta verk. Outslitliga i det närmaste. Lite service ibland så håller den länge till.
Säljes för 1020:- inkl frakt. Med retur inom 24 tim om det skulle vara så. Fler bilder PM?

DSC06884.JPG
DSC06886.JPG
DSC06885.JPG
DSC06895.JPG
DSC06894.JPG
DSC06892.JPG
DSC06893.JPG
DSC06896.JPG

Fixat.
DSC06898.JPG
 
Senast ändrad:
Topp