• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko 7C43-7010 objekt 600kr

Herr_Katt

Cartier
2-Faktor
Köpte den här i tanke att jag skulle fixa i ordning men jag kommer inte orka så låter det gå vidare till näste forummedlem som vill ha ett riktigt salt ur och vet hur man fixar.

Urverket är sönder, jag har ingen aning om hur eller varför, jag vet bara att kronan åker rätt ut och det går inte ställa tiden, datum går men inte dag. Kronan fungerar inte alls som den ska.

Det kanske går att använda tavlan/visarna/boetten till ett ballt mod eller byta urverket mot något annat.

Säljes för det jag köpte den för, 600 kr
bjuder på frakten
Retur: Nej

7c43.jpg
7c43_2.jpg
DSC_0171.JPG
DSC_0172.JPG
DSC_0173.JPG
DSC_0174.JPG
7c43_3.jpg
 
Topp