• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko 7N42-6A0A Pepsi Quartz

d@ke

Cartier
Har alldeles för många favoriter liggande, och det här är definitivt en av dem. Säljer med förhoppningen att klockan kommer användas. Har gjort iordning tre stycken än så länge och de är mycket svåra att få tag på. Sålde en sliten guldfärgad här på forumet för inte så länge sedan och nu är det alltså dags för nummer två. Den tredje, syns på någon av de sista bilderna, kommer jag behålla. Till saken....
Denna vackra quartzare är rengjord med nya packningar. Den har fått ny krona och självklart nytt batteri. I originalutförande har den glas med cyklop, och eftersom jag har svårt för cyklop så har jag satt i ett nytt vanligt istället. Det repiga originalglaset kan skickas med om så önskas. Fantastiskt fint skick för en klocka som fyller 25 i januari. Levereras på originallänken.
Släpper den för 1.900,- inkl vanligt porto, eller lägg ett bud. Inga returer, men support erbjuds.
[EDIT En helsvart gick precis (151209) för 2.000,- +frakt på eBay. Justerar priset.]
DSCN0948.JPG
DSCN0949.JPG
DSCN0950.JPG
DSCN0951.JPG
DSCN0952.JPG
DSCN0955.JPG

Lånad bild som visar originalet med cyklop
$_1.JPG

/d@ke
 
Senast ändrad:
Topp