• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko 7s26-0050 (Ovanlig vit tavla) PRISBUMP 10/5

Tigerrific

Breitling
Modell: Seiko 7s26-0050
Tillverkningsår: mars 1997
Band: Nato 20mm + mocka armband
Boett: 37mm utan krona
Day and date: Engelska/Arabiska
Annat: Alla delar är original förutom bezeln enligt förra ägaren

(Edit) Funktion: Nu när jag har använt klockan lite mer så tänkte jag ge en beskrivning på dess funktionalitet.
Fall 1: Under dagar då klockan har varit på handleden hela tiden, där aktiviter har varit promenader och sittandes vid datorn, så har den aldrig stannat även när den har varit av under natten och morgonen (23:00-10:00)
Fall 2: Under dagar då den har fått mindre handledstid då har den stannat morgonen nästa dag runt (06:00-09:00)
Bezel: Klickar fint åt båda hållen.
Datum: Ingen problematik alls vad jag har upplevt.


Pris: 2500kr 2000kr 1800kr + frakt (finns i GBG för f2f)
Byte: Är öppen för det mesta så länge klockan är i bra skick! (Även Nintendo Switch + pengar emellan)
Retur: Nej

Bilderna är tagna 2017-04-19 (Uppdaterat med wrist- och lumeshot)

IMG_1303.JPG

IMG_1331.JPG

IMG_1304.JPG

IMG_1306.JPG

IMG_1307.JPG

IMG_1309.JPG

IMG_1316.JPG

IMG_1313.JPG

 

Bilagor

  • IMG_1306.JPG
    IMG_1306.JPG
    133.5 KB · Visningar: 40
Senast ändrad:
Topp