• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Seiko Airdiver Blå eller Svart?

Vilken färg?

  • Blå

    Röster: 36 85.7%
  • Svart/guld

    Röster: 6 14.3%

  • Totala väljare
    42
Funderar på att köpa en av dessa, vet dock inte riktigt vilken den blå är väldigt fin fast den kommer på gummi å andra sidan hur bra är länken som den guld/svarta kommer på? Ska tilläggas att detta är klockor som kostar ca 2000kr på creationwatches.com.

srp581k1.jpg
srp583k1.jpg
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Helt klart blå. Härlig färg. Men varianten precis under denna på creationwatches blev jag sugen på med läderrem. Jag hatar de knögliga gummibanden, men smaken är som baken. Mycket fin klocka dock!
 
Blått i detta fall. Seiko har ju lyckats väl med guld/svart kombon på bl a Tunas, men här tyckte jag inte det såg så kul ut.
 
Jag har en blå en, jag tycker den funkar fint. Gummit är bättre än om man jämför med sxk gummi och ytbehandlingen tål bra med stryk.
image.jpg

Min har hängt med i ett år dagligen och jag jobbar som elektriker. Galet bra lume kan jag tillägga
image.jpeg
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
I detta fall tycker jag den blåa är oändligt mycket finare !
Svart är ju alltid svart, men svart är ju aldrig riktigt blått !
 
Topp