• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko beater samt OT oakley

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

vekktah

Cartier
En grymt fin klocka som tål vatten och går på sol. Får dock ingen användning av mig. Snyggaste seikotavlan jag sett. Bra lume. Skön ring. Fina detaljer.

Sänker till 1100:- såld! skickad och då följer zulut med eftersom originallänken (som oxå hänger med, oanvänd) är galet ful. Liten Box kommer också.

Såld

evuja5ub.jpg
 
Senast ändrad:

vekktah

Cartier
Alltså, mina vänner. Detta är bra skit till "sommaren" kom o köp. Öppnar mig för bud. Frakt bjuder jag på.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Synpunkter på prissättning etc får tas i den öppna diskussionsdelen om det känns påkallat.

Glada tillrop kan göras med likeknappen.

= kladd borttaget.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp