Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Seiko Black Bay mod, pris&bildbump!

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Strindberg, 28 maj 2014.

1. Strindberg
    Trådstartare

Strindberg Biskop

Ändringar:

Jag skickar med ett rött nato (se nya bilder) och sänker en hunka. Jag har köpt en Mako, så byten är inte längre intressanta.

Köp och njut!

Vi kom aldrig riktigt överens jag och den här klockan. Tror det beror på boettformen, eller så är det mig det är fel på.

Uret i fråga är alltså en Seiko SNZH57, modifierat med delar som får den att påminna om ett bekant Tudorur...

Bra med klockan:
    Tidhållningen
    Det helt ok skicket
    En kul färgklick
    Ett tjusigt brunt band
    Glasbaksida
    Seiko!

Dåligare:
    Ingen pärla i insertet
    Lite färgskav på insertet
    Timvisaren är inte helt centrerat emot aktuell timme, ett par minuter före då klockan är prick så att säga.

Det här låter ju uselt, men den är helt ok, jag vill bara vara tydlig. Nytt insert kostar väl nån hundring, finns svart och pepsi till salu här på forumet.

Tänker mig 900 pix inklusive frakt, men allra helst bytes mot något som passar på orange gummi. Helst Mako XL, svart eller orange. Pengar upp såklart.

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Jsanden, P-A och Daniel.N gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps