• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Black Bay mod, pris&bildbump!

Strindberg

Patek
2-Faktor
Ändringar:

Jag skickar med ett rött nato (se nya bilder) och sänker en hunka. Jag har köpt en Mako, så byten är inte längre intressanta.

Köp och njut!

Vi kom aldrig riktigt överens jag och den här klockan. Tror det beror på boettformen, eller så är det mig det är fel på.

Uret i fråga är alltså en Seiko SNZH57, modifierat med delar som får den att påminna om ett bekant Tudorur...

Bra med klockan:
Tidhållningen
Det helt ok skicket
En kul färgklick
Ett tjusigt brunt band
Glasbaksida
Seiko!

Dåligare:
Ingen pärla i insertet
Lite färgskav på insertet
Timvisaren är inte helt centrerat emot aktuell timme, ett par minuter före då klockan är prick så att säga.

Det här låter ju uselt, men den är helt ok, jag vill bara vara tydlig. Nytt insert kostar väl nån hundring, finns svart och pepsi till salu här på forumet.

Tänker mig 900 pix inklusive frakt, men allra helst bytes mot något som passar på orange gummi. Helst Mako XL, svart eller orange. Pengar upp såklart.


image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg
 
Topp