• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Seiko Expert sökes

Kson

Patek
2-Faktor
yonsson skrev:
Kson skrev:
Fri frakt till SWE stämmer det? Såg de på deras sida. Men skatten måste man betala?
Jag har köpt kanske 5 klockor av honom och fått betala tull en gång. Jag brukar maila innan och be honom skriva ner värdet och sedan skriva det i meddelanderutan när jag beställer.

Okej, tack för tipset!! Jag blir mer och mer svag för Seiko och Orient sitter och kollar på youtube på olika ur ( :
 

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
Jag gillar dom dära svarta varianterna, här hittade jag en till för att försvåra det hela. 957 kr hos watchhubs.com (samma snubbe som Titanesque på tradera)

large_seiko_chronographblackionplatedmenswatchsnn217p1_snn217.jpg
 

morrism

Audemars
Scaramanga skrev:
morrism skrev:
Scaramanga skrev:
micke_s skrev:
Åhå går de att köpa fadeade?!

Näe det tror jag inte. Klorin!

Ibland finns det folk som använder sina klockor och hör och häpna inte vill ha de längre :eek:

Nämen nu hängde jag inte med riktigt :roll: :?:

Har kollat ebay o amazon, finns det någon annan sida där man kan köpa vintage seikos förutom forum?
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
på ebay.com finns det massor, säkert 10-15 st, men stod att ingen skickar till SE, men bara att fråga så löser det sig nog.
 

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
Jag blev så exalterad av denna tråd att jag impulshandlade Citizen klockan på ebay, $199 ink frakt.

product10444-0-6954.jpg.thumb_578x800_499cce8d70545a77ef63f3e78c584356.jpg
 
Topp