Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Seiko fanthom SNZH51 - bilder

Diskussion i 'Diskussion' startad av Norrland74, 26 januari 2013.

1. Norrland74
    Trådstartare

Norrland74 Bonde

Från:
    Stockholm
    Inspirerad av yonssons recension av den enklare Seiko fanthom, så bestämde jag mig direkt för ett köp. Tycker den vita urtavlan är riktigt fin!

Bytte direkt bort stållänken eftersom den skramlar, och är av rätt dålig kvalitet. Satte på ett gummi som jag är hyfsat nöjd med. Skulle kanske valt ett 22 gummi som smalnar av fortare.

Köpte klockan på Watchhubs för ca 980 kr (någon tull har inte kommit ännu). Leverans 92 kr på 3-4 dagar.

Nåväl här kommer lite bilder.

Detta är en enkel klocka, med ett enkelt glas, är det något jag kanske inte är 100% nöjd med är det glaset mot ringen som förvränger bilden av urtavlan ett uns. Men, 1000 kr är som hittat!

Hälsningar Norrland!

2. 80talisten

80talisten I wish a could afford a real gold Rolex!

Från:
    Eskilstuna
    Den ser riktigt trevlig ut på det där gummit, grattis! :)

3. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
  4. Camo00

Camo00 Friends of KS

Från:
    Malmö
    Re: Sv: Seiko fanthom SNZH51 - bilder

Grattis! Den är riktigt schysst till det priset!! Tummen upp för Watchhubs... :)

5. CaptainOats

CaptainOats Friends of KS

Tycker den är riktigt prisvärd, lite fult med 5 an tycker jag på tavlan.
    Jag har haft den blåa som jag gillade.

6. Bruset

Bruset Friends of KS

Från:
    GBG
    Yes! jag har i skrivande stund den blå som kaptenen pratar om. Håller med om allt som sagts. Men det bästa med den är ändå vridringen. "Smattrar" när man snurrar den på ett sätt som man inte får på andra billiga dykare. Kan starkt rekommenderas..

Mårtenssons ur Brookfield