• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Seiko FFF "Explorer" - nu ännu dyrare.

Nexus

Panerai
Till salu är ett styck fräckt moddad SNKL09K1 på 38mm, komplett med box, papper, hangtag, brunt läder och en deppig vikt länk som med fördel kan användas som fiskedrag.
Klockan är inköpt här på forumet för någon vecka sedan, men då jag inte lyckas bli kompis med storleken så får den vandra vidare för 1500 spänn ink frakt i postens gröna.
Full retur inom 14 dagar om objektet inte faller dig på läppen. Köparen står då för frakten.
Inbyten av intressen : OEM-läder till PO, 24mm Ammostrap eller annat panerairelaterat .

2014-06-02 14.26.24.jpg
2014-06-02 14.26.38.jpg
2014-06-02 14.27.00.jpg
2014-06-02 14.27.36 HDR.jpg
2014-06-02 14.27.42.jpg
 

Nexus

Panerai
Perfekt till midsommarfyllan då den tål kräftspad och dessutom har en väldigt aggressiv sekundvisare som gör det lätt att tajma nubbarna.
 

Nexus

Panerai
Attans! Missade att räkna med det där förbannade SL-kortet när jag budgeterade för min datejust. Paniksänker denna till 1200 spänn + valfri frakt.
 

Nexus

Panerai
Kör en tillfällig bakisdumpning av priset under den 21/6.
995 :- plus frakt eller F2F i Stockholm.
 
Topp