• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Seiko Flight Master SBDS002 PB

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Pris
24000
Returpolicy
Oavsett anledning men inom 24 timmar efter överlämning/uthämtning. Köparen betalar då frakten båda vägar. Pengar returneras när jag har godkänt att klockan är i samma skick som när den lämnade mig.
Bilder Skickat
  1. Ja
Limited edition (070/300) kolumnhjulskronograf med power reserve. Glas med kanonbra AR. Mycket små märken efter användning, en knappt synlig repa finns på vridringen mellan 50 och 55. Perfekta visare och brun ”waffle” urtavla samt bruna titandetaljer som ska efterlikna den färg som titandelar får i kontakt med jetstrålen på moderna flygplan. Enligt uppgift kom det som förslag från en känd japansk stridspilot, Takahiro Iwasaki. Bra gångreserv (>48h). Urverket, 6S37-0010, har jag förstått är legendariskt, det förstår man snart om man googlar på SBDS002. Originallänk ungefär för handleder på 18,5cm. Klockan gör sig dock bra på brunt läder.
Servad i moderlandet för 6895kr då den bl.a. fått ny kronhals. Kvitto från Klockmaster Globen daterat 19 april 2018.
41mm utan krona, 47mm lug till lug.
Klockan är från ca 2001.
Seikobox och diverse papper/kvitton.
Pris 25k 24k
WS2.jpg

Sida.jpg
Länk.jpg
Papper.jpg

.
 
Senast ändrad:
Topp