• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Marinemaster 300 (MM300/SBDX001) Uttagen 2015

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
"Trodde aldrig jag skulle sälja denna, kommer säkert att ångra mig! Men är man sugen på nytt så är man."
Inledde den förra säljaren sin annons, och det passar in nu också.
FullSizeRender (20).jpg

Till salu är denna Seiko MM300, med sorg i hjärtat. Men tröstar mig med att vi kommer att ses igen, någon gång.
Kommer med allt som följer med vid nyköp, gummibandet är mer eller mindre oanvänt, alla länkbitar, box och cert. Cert:et är stämplat men ej komplett ifyllt (se bild)
Klockan är i gott skick, men använd. Det finns swirls på dom polerade bitarna, samt lite på länk och spänne. Vridring och glas är felfria.
Klockan fortar sig ca 6 sek per 24H senast jag mätte den mot KS-klockan.

Pris: 10.500:- inklusive frakt med posten inom Sverige.


Retur inom 24 timmar efter mottagen klocka om annonsen inte stämmer.
Gäller medlemmar med minst 200 inlägg
ev returfrakt betalas av köpare.
Referenser finnes här: https://klocksnack.se/threads/birchgrove.12813/

Lite bilder: (ber om ursäkt för smuts och damm)
FullSizeRender (21).jpg

FullSizeRender (22).jpg

FullSizeRender (23).jpg

IMG_2780.JPG

FullSizeRender (24).jpg



Tack för annonsplats
Väl mött!
 
Topp